איך קרה שאדם כמוך עם תואר שני במחשבים, עוסק בגלגולים קודמים?

איך קרה שאדם כמוך עם תואר שני במחשבים, עוסק בגלגולים קודמים?

השאלה הזו עולה אצל אנשים כשהם שומעים על הרקע המקצועי שלי.
התשובה שלי היא שאני אדם שהמדע מאד מדבר אליו.
אני מאמין שלכל דבר יש סיבה, ואם אנו לא מבינים את הסיבה, זה קשור להבנה שלנו ולא למשהו מיסטי.

נתקלתי בשנים האחרונות כיועץ עסקי ושיווקי בהרבה אנשים שמאד רצו להתקדם בתחום מסוים, היה להם את הכישרונות והיכולות, ועזרתי להם למצוא את הדרך הנכונה להם.
רק מה? הם לא התקדמו בכיוון.
למרות שהיה ברור להם מה צריך לעשות כדי להתקדם, הם נשארו במקום.
קל מאד לחשוב עליהם שהם לא רציניים, הם לא רוצים מספיק, סתם תירוצים, וכו'.

אני האמנתי שמשהו בתוכם לא נתן להם להתקדם.
לקחתי על עצמי אתגר לגלות מהו אותו דבר שעוצר אותם.

מהפסיכולוגיה ידעתי שחוויות קשות בילדות המוקדמת יוצרות אצלנו מעצורים. למשל: ילד קטן שחווה טבילה בים שהוא הרגיש שהוא כמעט טבע, יש סיכוי שהוא יפחד לשחות בים, גם אם הוא לא זוכר את החוויה בים בילדות. לפי מיטב הבנתי, החוויה הקשה בילדות יצרה אצלו בתת-המודע קשר בין ים לסכנת חיים.
בחיפושים שלי הבנתי שחוויות קשות בגלגולים קודמים יוצרות בתת-המודע שלנו חיבור בין סיטואציה מסוימת לסכנת חיים. אנו כמובן לא זוכרים מה קרה בגלגול הקודם, אבל החיבור קיים.

מה שקורה הוא כאשר אדם מתקרב לסיטואציה שמזכירה לתת-המודע את הסיטואציה המסוכנת מגלגול קודם, עולה בו פחד לא ברור, וגורם לו לעצור ולא להתקדם.

זה בדיוק אותו מנגנון פנימי שמונע מאיתנו להתקרב לסכנות אמיתיות, רק שבמקרים רבים, הסיטואציה שאנו חווים כיום אינה דומה כלל לסיטואציה מהילדות או מגלגול קודם. למרות זאת, הפחד מופעל על ידי תת-המודע שלנו.
אם אתם מרגישים שמשהו עוצר אתכם בדרך להצלחה בתחום מסוים, כדאי לברר אם יש שם חוויה קשה מגלגול קודם שיצרה חסימה.
כשמבינים מה בדיוק קרה בגלגול, אפשר בקלות לראות שהסכנה שהייתה בגלגול, כבר לא קיימת כיום.

לדוגמה: לפני 500 שנה לנשים היה קשה מאד להקים עסק. נשים מיוחדות שהצליחו להקים עסק, חוו סכנות ואפילו פגיעה גופנית ומוות. לכן יש לנשים כאלה פחד לא-מודע שעסק מצליח יכול להיות סכנת חיים עבורן. הן יקימו עסק, אבל תת-המודע ידאג שהעסק לא יצליח בגדול.
אבל כיום כבר אין סכנה כזו. נשים יכולות להקים עסק עצמאי, ולהביא אותו להצלחה כלכלית ועסקית, בלי לפחד שיהרגו אותן בגלל העסק.

אבל אם יש להן חוויה קשה מגלגול קודם, הן פשוט לא יצליחו לגדול עם העסק. בכל פעם שתהיה הזדמנות לפתח את העסק, תת-המודע ימצא הרבה סיבות למה לא כדאי ללכת בדרך הזו.

ההבנה של מה שקרה בגלגול קודם, יכולה לעזור לכם להתקדם בחיים כיום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *